Reklama2013-05-16
10

Frugo reklamowane jako „owoc kultury” (wideo)

Pod hasłem „Owoc kultury” rusza nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcję - obejmującą telewizję, outdoor i internet, przygotowały i realizują firmy PZL, Mindshare Polska, FaceAddicted i BrandLab.

W nowej kampanii Frugo, pod przewodnim hasłem „Owoc kultury”, eksponowane są slogany takie jak „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” w stylistyce napisów na ścianach. Ma to podkreślać, że napój wywołuje pozytywne, kulturotwórcze emocje we wszystkich kontekstach, nawet tych związanych raczej z agresją słowną.

 

Z kolei spot telewizyjny jest utrzymany w konwencji thrillera. Jego akcja rozgrywa się w mrocznych okolicznościach przyrody i kończy zaskakującą pointą, a występują w nim aktorzy - naturszczycy.

Akcja będzie prowadzona w telewizji od 17 maja, a ponadto obejmuje outdoor (citylighty) oraz internet (niestandardowe działania w social media). Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a media kupił dom mediowy Mindshare. Za aktywności w internecie odpowiada agencja FaceAddicted, a za działania PR - agencja BrandLab.

Autor:tw

Więcej informacji:Frugo

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas