Reklama2015-07-10
2

„Frugolution” - buntownicza kampania reklamuje wielokolorowe Frugo (wideo)

Napój Frugo (produkowany przez FoodCare) zyskał nową identyfikację wizualną i hasło przewodnie „Follow your colour”. Z początkiem lipca ruszyła kampania reklamowa marki, przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Shootme, 365 PR i Intermedia.

Zmiana identyfikacji Frugo obejmuje odświeżenie logotypu i etykiet napoju oraz wprowadzenie nowego hasła głównego: „Follow your colour”. - Założeniem było odświeżenie wizerunku, dostosowanie go do bardziej nowoczesnej stylistyki, która jednak niesie za sobą wartości towarzyszące Frugo od zawsze - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl  Tomasz Gernand, kierownik marki Frugo. - Logo jest nieco bardziej drapieżne, co podkreślać ma buntowniczy charakter marki. Opakowania pokazują egzotykę i kolorowość, a więc to co kojarzy się z wizerunkiem Frugo - opisuje.

Rebrandingiem marki zajęła się agencja Sieberthead. Opakowania w nowej oprawie pojawiły się w sprzedaży w maju. Jednocześnie oferta produktowa została rozszerzona o Frugo w półlitrowej butelce plastikowej oraz wodę Frugo Juicy Water o smaku cytryny i truskawki.

Od początku lipca prowadzona jest kampania reklamowa pod hasłem „Frugolution”. Ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki, dlatego w reklamach występują młode osoby wyrażające się na różne sposoby (ubrania, tatuaże, graffiti) poprzez kolory. - Spot został nakręcony bez z góry narzuconego scenariusza a pomysły generowane były na bieżaco podczas kręcenia spotów. Sceneria to miejsca, gdzie młodzież rzeczywiście spędza wolny czas - opisuje Tomasz Gernand.

To spora zmiana w porównaniu z komunikacją Frugo w ostatnich latach, za którą odpowiadała m.in. agencja PZL. W poprzedniej dużej kampanii napój był przedstawiany jako „owoc kultury”, prowadził też akcję „Kulturyzator” na Wykopie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa kampania obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty i 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych popularnych wśród młodych osób, m.in. MTV, Viva i 4fun), internet (reklamy i inne aktywności m.in. w serwisach Facebook, YouTube, Demotywatory.pl, Kwejk.pl, Player.pl), outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz eventy. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland wspólnie z działem marketingu FoodCare, spoty wyprodukowało studio Shootme. Za działania w social media odpowiada agencja 365 PR, a za planowanie i zakup mediów - FoodCare i dom mediowy Intermedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Frugo

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas