Reklama2008-10-20
0

FT zachęca do reklamowania

Gazeta Financial Times uruchomiła kampanię reklamową zachęcającąfirmy, aby nie obcinały swoich reklamowych budżetów.

Kampania wystartowała w kilka dni po opublikowaniu raportuInstitute of Practitioners In Advertising (IPA) o nazwieBellwether, który pokazał, że w III kwartale b.r. brytyjskie firmyobcięły swoje budżety marketingowe na niespotykaną dotąd skalę -informuje serwis Brand Republic.

Obejmującą prasę, internet i nośniki outdoor kampanięprzygotowała agencja DDB London. Polega ona na dostarczeniuodbiorcom serii wiadomości odnoszących się do aktualnej sytuacjigospodarczej z wykorzystaniem dotychczasowego hasła reklamowegopisma 'We live in Financial Times'.

"Ta nowa inicjatywa nie mogłaby być bardziej aktualna. Wspieraona argument, że obcinanie wydatków reklamowych w czasach recesjidaje znaczącą przewagę konkurencji. Istnieje poważny dowód abyzasugerować, że firmy nadal inwestujące w reklamę w trudnychczasach wychodzą z nich silniejsze niż te, które tego nie robią" -stwierdził Frances Brindle, dyrektor ds. globalnego marketingu wFinancial times.

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:FT, Financial Times

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas