Kultura2024-02-22
0

Netflix będzie kręcił drugi sezon serialu z Arnoldem Schwarzeneggerem

„FUBAR”, Netflix„FUBAR”, Netflix

Minionego lata, „FUBAR”, czyli komedia sensacyjna z główną rolą Arnolda Schwarzeneggera otrzymała od Netfliksa zamówienie na drugi sezon i to zaledwie miesiąc po premierze pierwszej transzy, która miała miejsce w maju 2023 r. Z powodu strajków w Hollywood nie udało się jeszcze rozpocząć produkcji kolejnego sezonu, ale wkrótce się to zmieni, ponieważ zostały ustalone daty realizacji nowych odcinków.

Informacja o planowanym początku zdjęć do serialu „FUBAR” pochodzi od Kanadyjskiej Gildii Reżyserów, która właśnie zaktualizowała dane na swojej stronie internetowej. Przedstawiają one kilka kluczowych etapów produkcji drugiego sezonu serialu.

Aktualnie trwa etap przedprodukcyjny. Wiąże się to ze sfinalizowaniem prac nad scenariuszem, zatrudnieniem wszystkich aktorów do obsady, poszukiwaniem lokalizacji, w których kręcone będą zdjęcia i ustaleniem budżetów. Proces ten rozpoczął się 5 lutego br. i potrwa do 28 kwietnia tego roku.

Praca na planie zdjęciowym rozpocznie się 29 kwietnia i potrwa do 28 sierpnia tego roku, zaplanowano więc cztery miesiące zdjęć.

Biorąc pod uwagę harmonogram postprodukcji dźwięku, wiemy, że serial może powrócić najwcześniej w listopadzie 2024 r.

A mimo to, Netflix nie uwzględnił go w prezentacji ponad 90 tytułów, które mają pojawić się w ofercie w 2024 r., więc wygląda na to, że hit z Arnoldem Schwarzeneggerem powróci dopiero w 2025.

W serialu „FUBAR” występują Arnold Schwarzenegger i Monica Barbaro jako Luke i Emma Brunner, ojciec i córka, którzy odkrywają, że oboje pracowali potajemnie jako agenci CIA, co prowadzi ich do „uświadomienia sobie, że ich relacja była kłamstwem i naprawdę nie znają się nawzajem”. „Bohaterowie zmuszeni do współpracy jako partnerzy, budują uniwersalną dynamikę rodzinną na tle wątków szpiegowskich i komediowych” – czytamy w opisie Netfliksa.

Naszą recenzję pierwszego sezonu serialu znajdziecie tutaj.

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie br. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

Autor:MM

Więcej informacji:FUBAR, Netflix, Arnold Schwarzenegger

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas