Trwa kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego Dom skierowana do osób starszych. Akcję – reklamującą dożywotnią rentę hipoteczną – przygotowały firmy Mi Polska, Szwejkowski i Maxus.
Kampania Funduszu Hipotecznego Dom reklamuje oferowaną przez niego starszym osobom dożywotnią rentę. Świadczenie jest oparte na odwróconej hipotece – korzystająca z niego osoba przekazuje wcześniej funduszowi prawdo do posiadanej przez siebie nieruchomości.
Poszczególne spoty i layouty podkreślają głównie niezależność finansową, którą daje seniorom dożywotnia renta hipoteczna. Grupą docelową kampanii są osoby powyżej 60. roku życia, mieszkające przede wszystkim w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Akcja od 5 stycznia obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, TVN, TVN7, TVP Info, TV4, Superstacja, BBC Knowledge, Puls, Ale Kino), prasę (tygodniki opinii, magazyny regionalne i kolorowe) oraz internet. Kreację kampanii – zaplanowanej co najmniej do końca stycznia – przygotowały agencje Mi Polska (telewizja) i Szwejkowski (prasa i internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.