Prasa2003-08-29
0

G+J kontra Bauer

"Dlaczego Twój Styl wprowadza w błąd swoich czytelników i reklamodawców" - pyta G+J

Wczoraj przedstawiliśmy informacje, w której wydawnictwo Bauer wyraża zdziwienie ostatnią reklamą G+J Polska i stwierdzeniem, że "Glamour" jest "najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem na rynku pism luksusowych". Na ripostę G+J długo nie trzeba było czekać. (więcej poniżej) Zobacz tabelęagę powyższe fakty zastanawiające jest dlaczego Twój Styl, używając na grzbiecie określenia "Najlepiej sprzedający się luksusowy magazyn dla kobiet", wprowadza w błąd swoich czytelników i reklamodawców - wyjaśnia Igor Nowak, PR Manager G+J Polska.

Czy to zakończy polemikę pomiędzy tymi dwoma wydawnictwami? Zapraszamy do komentowania tej sytuacji za pomocą opcji "dodaj komentarz".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas