PR2011-12-02
0

G+J poszerza współpracę z Magdaleną Swobodą-Młynarczyk

Wydawnictwo G+J Polska zakończyło stałą współpracę z agencją MG Network. Za całość komunikacji zewnętrznej spółki i jej strategii PR odpowiada od grudnia br. Magdalena Swoboda-Młynarczyk.

Swoboda-Młynarczyk współpracuje z G+J od marca 2007 r. Początkowo zajmowała się działaniami PR dla tytułów „National Geographic Polska” i „Focus” oraz akcji specjalnych, następnie objęła pisma poradnikowe. Od 2009 r. współpracuje ze spółką jako agencja zewnętrzna świadcząc usługi dla pism podróżnych i popularnonaukowych.

Począwszy od 1 grudnia od agencji MG Network Swboda przejęła także zadania związane z PR-em korporacyjnym G+J oraz obsługą pionu pism lusksowych i poradnikowych. W związku z tym Swoboda powołała dedykowany zespół specjalistów PR, w skład którego weszli Wiktoria Sawicka i Radosław Wójcik.

Wydawnictwo G+J podało w komunikacie, że zamierza kontynuować współpracę z agencją MG Network na zasadach projektowych. Pracowała ona dla G+J od kwietnia 2010 roku.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas