Prasa2010-04-19
4

G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem

Wydawnictwo G+J Polska zmienia cykl wydawniczy miesięcznika parentingowego „Rodzice”. Od maja br. tytuł ukazywać się będzie jako kwartalnik. W związku z tym wydawca rozwiązał dotychczasową redakcję pisma.

Spółka swoją decyzję uzasadnia faktem, iż lojalność czytelników segmentu prasy parentingowej, w którym „Rodzice” zajmują piąte miejsce, jest osłabiona mutacjami gadżetowymi. Natomiast długofalowa strategia G+J zakłada rezygnację z marketingu gadżetowego – nie będzie ich też w kolejnych numerów „Rodziców”.

Przygotowanie następnych wydań pisma wydawca powierzył zespołowi miesięcznika „Claudia”, którym kieruje Justyna Szawdyn. Za reklamę i działania marketingowe dla tytułu także będzie odpowiadał zespół reklamowy i marketingowy „Claudii”.

Dotychczasowy, liczący kilka osób zespół redakcyjny „Rodziców” na czele z Joanną Zielewską, została rozwiązany. Nie oznacza to jednak, że wszyscy jego członkowie rozstaną się definitywnie z G+J – z częścią osób prowadzone są  rozmowy o dalszej współpracy przy tytule na zasadzie projektowej.

Najbliższe wydanie „Rodziców” ukaże się 6 maja br. w zwiększonej objętości - będzie liczyło 116 stron (ostatnio ok. 100 stron), poszerzone zostanie bowiem o specjalne dossier, poświęcone wakacjom. Magazyn po przekształceniu w kwartalnik będzie kosztować 4,50 zł (dotychczas 3,50 zł).

Strona internetowa www.rodzice.pl oraz pozostałe serwisy parentingowe G+J funkcjonować będą bez zmian.

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas