Reklama2009-05-20
1

Gadu Air: po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo

Pod hasłem "Po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo!"rozpoczęła się zasadnicza część kampanii reklamującej siećkomórkową Gadu Air. Akcja podkreśla, że w ramach usługi możnabezpłatnie korzystać w telefonie z tego komunikatora.

Kampania reklamowa uruchomionej właśnie sieci komórkowej GaduAir ruszyła na początku maja od części teaserowej, któraprzebiegała pod hasłem "Po co siedzieć w domu?". W startującymwłaśnie zasadniczym etapie akcji ten slogan nabrał charakterutwierdzącego i został uzupełniony o zdanie "Gadu-Gadu w komórce zadarmo!" oraz claim Gadu Air: "Wyjście na kartę". Kampania jestskierowana do młodych osób, dla których bezpłatne korzystanie wtelefonie z tego komunikatora może być argumentem do skorzystania znowej sieci.

ggairreklama

Akcja jest prowadzona w radiu, prasie, internecie, punktachsprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych i indoorowych. Kreację istrategię kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął siędom mediowy Value Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Gadu Air, Gadu-Gadu

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas