Zmiana cennika reklamowego komunikatora internetowego Gadu-Gadu.
Od wczoraj sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadziła nowy cennik reklamowy w największym polskim komunikatorze internetowym - 'Gadu-Gadu'. Zmiany dotyczą wszystkich form reklamowych dostępnych w komunikatorze - dowiedział się wortal Wirtualnemedia.pl.
Ceny w zależności od wybranej formy rosną od 25% do 100%. W jednym przypadku (Baner 400x50 w oknach: wyszukiwania, rozmowy audio, rozmowy video, web.gadu-gadu.pl komunikatora internetowego) nastąpił spadek ceny z 30 000 zł za tydzień emisji na 20 000 zł za tydzień emisji.
- Zobacz tabelębłożenie reklamą w ostatnim półroczu notujemy średnio na poziomie 97%. Klienci wręcz prześcigają się w rezerwacji miejsc. W związku z tym naturalnym działaniem z naszej strony jest zmiana cen - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Rucińska, Kierownik Działu Sprzedaży Ad.net.
W okresie od 15.12.2005 do 14.01.2006 istnieje możliwość zlecenia emisji reklamy w komunikatorze wg cennika obowiązującego do 15.12.2005 (realizacja zlecenia musi nastąpić do 31.03.2006).
Z komunikatora Gadu-Gadu miesięcznie korzysta prawie 4,5 mln osób.