Reklama2005-09-29
0

'Galaretki porywają się na więcej'

26 września ruszyła kampania telewizyjna galaretek owocowych w czekoladzie Mella przygotowana przez agencję GPD, która stworzyła także strategię nowej kampanii.

Dwa 15 sekundowe spoty kształtować będą wizerunek galaretek zasadniczo odbiegający od tego, z którym kojarzone były do tej pory.

"Galaretki w czekoladzie były dotychczas popularne raczej wśród starszej grupy konsumentów - mówi Tomasz Kasiorek, brand manager - Naszym zamiarem jest znaczne poszerzenie grona jej potencjalnych nabywców i uczynienie z galaretek równorzędnej konkurencji dla innych słodkich przekąsek."

Osiągnięcie tego celu ma ułatwić zabawna i trafiająca do młodych ludzi konwencja nowych reklam telewizyjnych. W filmach przygotowanych przez agencję GPD grupy owoców porywają ludzi próbujących nowego, bardziej owocowego smaku galaretek Mella. Nowej kampanii towarzyszy hasło "Daj się porwać owocom" i - jak zapowiada Jutrzenka - porwie ono za sobą całą rzeszę nowych konsumentów - a głównie kobiety w wieku 25-55 lat, zamożniejsze mieszkanki większych miast - bo to właśnie do nich skierowana jest kampania.

Spoty emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP3, TVN7, VIVA/MTV. Zakup mediów zlecono agencji Starlink.

Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano wsparcie w punktach sprzedaży oraz prasie handlowej.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas