Telewizja2014-08-25
2

Galę „Eska Music Awards 2014” w TVP1 oglądało 1,7 mln widzów

Eska Music Awards 2014 oglądało średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza w rynku z Polsatem, który w tym czasie pokazywał Polsat Sopot Festival 2014. Wpływy z reklam wyniosły 664 tys. zł.

22 sierpnia 2014 roku TVP1 pokazywała galę „Eska Music Awards 2014”. Średnia widownia transmisji wyniosła w 1,70 mln osób. Przełożyło się to na 13,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu dla Wirtualnemedia.pl.

TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza z Polsatem w rynku telewizyjnym, który w tym czasie pokazywał „Polsat Sopot Festival 2014” (zobacz dane oglądalności). Trzecie miejsce w tym paśmie należało do TVN, a czwarte - do TVP2.

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka była dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Eski Music Awards 2014”

Zobacz tabelę


Gala „Eska Music Awards 2014” z reklam zarobiła 664 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas