Nowe odcinki programu "Galileo" notują bardzo dobre wynikioglądalność. Cztery premierowe wydania magazynu pokazane w marcuzgromadziły średnio 520 tys. widzów, popołudniowe powtórki śledzizaś 475 tysięcy osób.
Premierowe wydania, nadawane w soboty i niedziele o 19.00 mają3,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 3,68 proc. udziału wkomercyjnej grupie docelowej 16-49 - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Rekordowy udział w rynku notują powtórki magazynu nadawane w tesame dni, tyle że o 11.00. W grupie 4+ zbierają 5,23 proc. udziałuw rynku, zaś w komercyjnej grupie docelowej aż 6,98 proc. udziału (najlepszy odcinek 9,2 proc. udziału w rynku).
Zobacz tabelę
Ponad 27 proc. widzów magazynu pochodzi z największych miast.Nieco chętniej od kobiet oglądają go mężczyźni.