Telewizja2009-03-17
0

'Galileo' hitem Czwórki

Nowe odcinki programu "Galileo" notują bardzo dobre wynikioglądalność. Cztery premierowe wydania magazynu pokazane w marcuzgromadziły średnio 520 tys. widzów, popołudniowe powtórki śledzizaś 475 tysięcy osób.

Premierowe wydania, nadawane w soboty i niedziele o 19.00 mają3,35 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 3,68 proc. udziału wkomercyjnej grupie docelowej 16-49 - wynika z danych AGB NielsenMedia Research dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę

Rekordowy udział w rynku notują powtórki magazynu nadawane w tesame dni, tyle że o 11.00. W grupie 4+ zbierają 5,23 proc. udziałuw rynku, zaś w komercyjnej grupie docelowej aż 6,98 proc. udziału (najlepszy odcinek 9,2 proc. udziału w rynku).

Zobacz tabelę

Ponad 27 proc. widzów magazynu pochodzi z największych miast.Nieco chętniej od kobiet oglądają go mężczyźni.

Autor:ks

Więcej informacji:Czwórka, Galileo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas