PR2015-07-09
0

Garden of Words wypromuje Starbucks w Europie Środkowej

Agencja Garden of Words rozpoczęła współpracę ze Starbucks, obsługując markę w Europie Środkowej. Operator marki wyłonił agencję w międzynarodowym postępowaniu przetargowym.

Do zadań Garden of Words należy zarządzanie biurem prasowym marki, komunikacja produktowa i korporacyjna oraz prowadzenie kampanii digitalowych (przy wsparciu agencji One2tribe).

Firma AmRest (operator Starbucks) zdecydowała o uspójnieniu komunikacji i działań PR marki w Polsce, Czechach i Węgrzech. W lipcu działania agencji skoncentrują się na rynku polskim i węgierskim, a w kolejnych miesiącach w Czechach.

- Najważniejszym kryterium wyboru oferty w przetargu było zrozumienie marki, umiejętność budowania relacji z konsumentami oraz holistyczne podejście do komunikacji PR i digital na naszych rynkach w Europie Środkowej - mówi Iwona Sarachman, dyrektor ds. PR na Europę Środkową w AmRest.

Działania komunikacyjne dla marki Starbucks na Polskę będzie koordynować Edyta Szyszło, a na rynkach zagranicznych - Maja Głuśniewska.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, w którym udział wzięły agencje z krajów, gdzie działa AmRest. Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

Autor:łb

Więcej informacji:Garden of Words, Starbucks

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas