Prasa2016-02-16
2

Gazeta „Halowawa.pl” zyskała nową szatę graficzną

Bezpłatny warszawski dwutygodnik „Halowawa.pl” (D&K Group), od najnowszego wydania, które ukazało się 16 lutego br., zyskał nową szatę graficzną i nowy logotyp.

W nowym logo nazwa „Halowawa.pl” umieszczona jest na żółtym tle, a poniżej znajdują się ikony z symbolami Warszawy - Stadionem Narodowym, Pałacem Kultury i Nauki, Zamkiem Królewskim, Barbakanem oraz wieżowcem Warsaw Trade Tower.

Nowy layout gazety bazuje na kolorach żółtym, czerwonym oraz granatowym. Jak podaje wydawca, ma on ożywić dotychczasowy wygląd czasopisma oraz odróżniać tytuł od konkurencyjnych pism. Szatę graficzną przygotował Artur Dębek.

„Halowawa.pl” to bezpłatna gazeta ukazująca się w czterech wydaniach złożonych z części wspólnej oraz części lokalnej poświęconej poszczególnym dzielnicom Warszawy. W liczącym 12 stron piśmie znaleźć można artykuły na temat wydarzeń odbywających się w mieście, problemów jego mieszkańców, nowych inwestycji, a także materiały lifestylowe, kulturalne czy sportowe.

Dwutygodnika „Halowawa.pl” wydawany jest od kwietnia 2014 roku w miesięcznym nakładzie 100 tys. egz.

Autor:pp

Więcej informacji:Halowawa.pl, D&K Group, Artur Dębek

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas