Internet2014-12-04
7

Gazeta.pl przejęła od Spolecznosci.pl sprzedaż reklam na Kwejk.pl

Biuro reklamy portalu Gazeta.pl rozpoczęło obsługę na wyłączność serwisu z zabawnymi multimediami Kwejk.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Dotychczas serwis znajdował się w ofercie sieci Spolecznosci.pl

Oprócz standardowych rozwiązań i formatów reklamowych, biuro reklamy Gazeta.pl oferuje na Kwejk.pl także szereg niestandardowych form promocyjnych, wykorzystujących unikalne funkcjonalności witryny.

- Dzięki współpracy z dużym i mającym wieloletnie doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowych podmiotem, jakim jest Gazeta.pl, mamy szansę na rozwój i maksymalizację korzyści z zasięgu Kwejk.pl - przekonuje Dymitr Głuszczenko, twórca i szef serwisu. - Wzmacniamy i rozszerzamy ofertę reklamową Gazeta.pl o serwis skierowany do bardzo atrakcyjnej dla reklamodawców grupy młodych i aktywnie korzystających z internetu osób. To również zupełnie nowy kontekst, w którym nasi klienci mogą promować swoje marki - dodaje Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.

Strony nie podały, na jak długo podpisały umowę.

We wrześniu br. Kwejk.pl odwiedziło 2,05 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

Więcej informacji:Kwejk.pl, Gazeta.pl

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas