W lutym br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w lutym 2015 roku wyniosła 42 295 egz., czyli o 8,08 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. W lutym 2014 roku tytuł ten zajmował miejsce drugie.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugą lokatę spadł „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,14 proc. do 40 461 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w lutym 2015 roku wyniosła 31 338 egz., po spadku o 6,64 proc.
Tuż za podium uplasował się „Express Ilustrowany” (Polska Press Grupa). Średni wynik tego tytułu to 28 752 egz., po spadku o 13,05 proc.
Jedynym wzrostem - o 9,46 proc. do 4 594 egz. - pochwalić się mogła „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa). Dziennik ten w zestawieniu awansował z pozycji 23. (ostatniej) na 22.
Natomiast najwięcej straciła „Gazeta Współczesna” (Polska Press Grupa), która w rankingu była 20. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się bowiem o 18,12 proc. i ostatecznie wyniósł 6 694 egz.
Zobacz tabelęNa drugiej podstronie dane miesiąc po miesiącu
- 1
- 2