Od 15 sierpnia do zespołu działu marketingu "GP" dołączy Anna Traczewska.
Obejmie stanowisko Zastępcy Dyrektora Marketingu Gazety Prawnej do spraw PR.
„Polem jej największych sukcesów zawodowych jest branża mediowa. Anna Traczewska wypracowała i z powodzeniem realizowała strategię komunikacji pierwszej polskiej telewizji informacyjnej – TVN24. Podczas pracy dla Grupy ITI, Anna Traczewska, kształtowała także wizerunek marki TVN Style oraz kierowała TVN Meteo. Przez ostatnie miesiące odpowiadała za marketing dystrybutora filmów kinowych, telewizyjnych i wideo – SPI & Spinka” – mówi Małgorzata Sawicka, Centrum Innowacji i Rozwoju Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
Do zadań Zastępcy Dyrektora Marketingu ds. PR należeć będzie stworzenie zespołu PR oraz wspieranie Dyrektora Marketingu podczas tworzenia i wdrażania strategii marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy. Anna Traczewska odpowiadać będzie także za przygotowanie i realizację działań PR towarzyszących komunikacji marki planowanych na jesień tego roku.