Prasa2006-05-23
0

"Gazeta Wyborcza" - 77 mln zł, "Dziennik" - 1,8 mln zł

W kwietniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów reklamowych. Spory wzrost "Faktu".

"Gazeta Wyborcza" zarobiła 77 783 833 zł*, czyli o 8,7 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 17 835 061 zł  (100 tys. zł mniej niż rok wcześniej).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy (w okresie 18-29.04.06) na poziomie 1 893 350 zł.

Swój wynik znacząco poprawił tabloid "Fakt".

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 6,8 mln rok temu do 6,9 mln zł.

Zobacz tabelę03052">4 903 052 złMETROPOL4 658 072 złGŁOS WIELKOPOLSKI4 655 416 zł

 
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas