Prasa2007-11-19
0

'Gazeta Wyborcza' liderem, dziennik 'Polska' wyprzedził 'Fakt'

Wpływy reklamowe dzienników w październiku 2007 roku wzrosły o 21,9proc., sporo zyskała 'Gazeta Wyborcza, 'Dziennik','Rzeczpospolita', 'Super Express' - udany debiut dziennika'Polska', czyli rynek reklamy prasy codziennej.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła w październiku 2007 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 109,36 mln zł, czyli o 20,68mln zł wobec analogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansował "Dziennika" (Axel Springer Polska),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 22,40 mln zł (15,5mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla"Rzeczpospolitej" (Presspublika) - 21,52 mln zł (wzrost o 5,88 mlnzł).

Tuż za podium uplasował się dziennik "Polska" (Polskapresse),którego cennikowe wpływy z reklam (na rynku od 15. października2007 r.) wyniosły 17,81 mln zł.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w październiku2007 roku 278 109 957 zł wobec 228 339 826 zł w 2006 roku (dane bezautopromocji).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w październiku 2007 roku (zautopromocją):

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas