Prasa2007-10-22
0

Gazeta Wyborcza liderem, Dziennik wyprzedził Rzeczpospolitą

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika, Faktu i SuperExpressu, traci Rzeczpospolita. Głos Wielkopolski liderem gazetregionalnych - czyli rynek reklamy w prasie we wrześniu 2007.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła we wrześniu 2007 rokucennikowe wpływy z reklam do poziomu 98,09 mln zł, czyli o 8,7 mlnzł wobec analogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazetcodziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansował "Dziennika" (Axel Springer Polska),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 18,47 mln zł (10,3mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla"Faktu" (Axel Springer Polska) - 17,29 mln zł (wzrost o 0,3 mlnzł).

Tuż za podium uplasowała się "Rzeczpospolita" (Presspublika),której cennikowe wpływy z reklam spały do 15,38 mln zł - o 0,16 mlnzł wobec analogicznego okresu 2006.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował"Głos Wielkopolski" - wzrost z 5,55 mln rok temu do 6,92 mln złobecnie.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły we wrześniu2007 roku 246 250 567 zł wobec 241 041 536 zł w 2006 roku (dane bezautopromocji).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007 roku (zautopromocją):

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas