Prasa2012-10-16
13

„Gazeta Wyborcza” traci czytelników, w górę tylko „Sport”

Tylko „Sport” zanotował w okresie od marca do sierpnia br. niewielki wzrost czytelnictwa wśród dzienników względem analogicznego okresu ub.r. Pozostałe tytuły zakończyły to półrocze na minusie, a wśród nich sporo straciła „Gazeta Wyborcza”.

Po „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od marca do sierpnia br. sięgało 12,18 proc. czytelników, czyli o 0,56 pkt proc. mniej niż rok wcześniej, gdy tytuł był na drugim miejscu. Z pozycji lidera na drugą spadła natomiast „Gazeta Wyborcza” (Agora), której czytelnictwo zmalało z 13,37 proc. do 11,51 proc.

Na podium znalazło się jeszcze bezpłatne „Metro” (Agora). Jego poziom czytelnictwa poszedł w dół o 0,32 pkt. proc. i wyniósł 5,39 proc., a dziennik ten awansował z pozycji czwartej.

Wzrosty czytelnictwa w zestawieniu odnotował tylko będący na pozycji dziewiątej katowicki „Sport”, który zyskał jednak tylko 0,02 pkt. proc.

Zobacz tabelę

 


Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od lutego do lipca 2011 na losowej próbie 24 480 przypadków i w okresie od marca do sierpnia 2012 roku na losowej próbie 24 091 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

Autor:pp

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas