Prasa2006-03-23
0

"Gazeta Wyborcza" umacnia pozycję lidera

Spadają wpływy reklamowe "Rzeczpospolitej", która straciła drugie miejsce na rzecz "Faktu".

W lutym 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym wśród gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik Agory zarobił ponad 60 mln złotych. Drugie miejsce zajął "Fakt" spychając na trzecie miejsce "Rzeczpospolitą", która zanotowała – podobnie jak “Super Express” - spory spadek przychodów z reklam.

Liderem gazet regionalnych jest "Dziennik Bałtycki".

 Zobacz tabelę align=right SDNUM='1045;0;# ##0" zł";[RED]-# ##0" zł"' SDVAL="3480002">3 480 002 złGŁOS WIELKOPOLSKI3 342 768 zł
 
źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas