Prasa2007-05-25
0

Gazeta Wyborcza w górę, Dziennik goni Fakt

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika, Super Expressu, traci Rzeczpospolita i Fakt - czyli rynek reklamy w prasie w kwietniu 2007.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w kwietniu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 86,45 mln zł, czyli o 8,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejsce utrzymała się "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 16,54 mln zł (1,29 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" – 14,77 mln zł (spadek o 3 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od 18. kwietnia 2006) - 13,7 mln zł (1,89 mln zł rok wcześniej).

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Dziennik Bałtycki" - spadek z 7,03 mln rok temu do 6,47 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w kwietniu 2007 roku 224 972 232 zł wobec 206 893 981 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelęlign=right SDVAL="235817150" SDNUM='1045;0;# ##0" zł"'>235 817 150 zł244 230 625 złRazem1 336 070 067 1 520 366 401 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas