Prasa2011-01-10
4

„Gazeta Wyborcza” z „Wielką Encyklopedią Medyczną”

19 stycznia wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się pierwszy z 23 tomów „Wielkiej Encyklopedii Medycznej”. Patronem honorowym kolekcji jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

We wszystkich tomach encyklopedii znajdzie się łącznie prawie 10 tysięcy haseł, związanych z medycyną, zdrowiem i profilaktyką chorób. Kolejne części kolekcji dostępne będą co środa w punktach sprzedaży prasy oraz na www.kulturalnysklep.pl.

Partnerem kolekcji jest firma farmaceutyczna Sanofi Aventis. Serię wspiera także akcja społeczna „Leczyć po ludzku”, organizowana przez „Gazetę Wyborczą" oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.

Wydanie kolekcji promuje kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, At Media), radiu (Polskie Radio PR 1, PR 2, PR 3, stacje radiowe Agory), prasie („Polityka”, „Medycyna i Pasje”, „Medycyna Praktyczna”, „Metro”, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja JiS Advertising, za zakup mediów – Starlink.

Autor:kl

Więcej informacji:Wielka Encyklopedia Medyczna

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas