Prasa2009-01-21
0

"Gazeta Wyborcza" zarobiła najwięcej w 2008 r.

Wpływy reklamowe dzienników w 2008 roku wzrosły o 5 proc. wporównaniu do analogicznego okresu rok temu, najwięcej zyskały"Dziennik" i "Fakt" - raport portalu Wirtualnemedia.pl na tematwydatków na reklamę w gazetach.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła w 2008 roku cennikowewpływy z reklam do poziomu 1009 mln zł, czyli o 11,2 mln zł wobecanalogicznego okresu 2007 - wynika z monitoringu gazet codziennychfirmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się dziennik "Polska" (Polskapresse),który zanotował przychody reklamowe na poziomie 332 mln zł (narynku od października 2007). Trzecie miejsce przypadło dla"Dziennika" (Axel Springer Polska) - 213,4 mln zł (wzrost o 45 mlnzł).

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w 2008 roku 2747 mln zł wobec 2 607 mln zł w 2007 roku (dane cennikowe, bezrabatów i autopromocji).

Zobacz tabelę
Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas