Prasa2007-08-24
0

Gazeta Wyborcza zyskuje, coraz mniej reklam w Fakcie, rekordDziennika

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej iDziennika. Ostro w dół Fakt (spadek na czwartą pozycję), DziennikBałtycki liderem gazet regionalnych - czyli rynek reklamy w prasiew lipcu 2007.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zwiększyła w lipcu 2007 roku cennikowewpływy z reklam do poziomu 68,81 mln zł, czyli o 8,68 mln zł wobecanalogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazet codziennychfirmy Expert Monitor przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansowała "Rzeczpospolita" (Presspublika),która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 10,53 mln zł (3,51mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla"Dziennika" (Axel Springer Polska) - 10,32 mln zł (wzrost o 6,41mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Fakt"(Axel Springer Polska),którego cennikowe wpływy z reklam spadły do 9,84 mln zł - o 1,85mln zł wobec analogicznego okresu 2006.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował"Dziennik Bałtycki" - wzrost z 5,77 mln rok temu do 6,32 mln złobecnie.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w lipcu 2007roku 175 677 668 zł wobec 158 832 534 zł w 2006 roku (dane bezautopromocji).

Zobacz tabelęZobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: ExpertMonitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w lipcu 2007 roku (zautopromocją):

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas