Reklama2007-03-22
0

Gazeta Wyborcza zyskuje, Fakt ostro w dół

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, spadek Faktu i SE - czyli rynek reklamy w prasie w lutym 2007 r.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w lutym 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 72,57 mln zł, czyli o 12,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 

Na drugie miejsce wróciła "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 12,81 mln zł (2,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla ”Faktu – 10,19 mln zł (spadek o prawie 3,7 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" (na rynku od kwietnia 2006) - 8,21 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Głos Wielkopolski" - wzrost z 3,7 mln rok temu do 5,6 mln zł obecnie.
 
Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w lutym 2007 roku 177 245 785 zł wobec 163 430 603 zł w 2006 roku.

Zobacz tabelęUM='1045;0;# ##0" zł"'>3 467 100 złGAZETA PRAWNA3 358 906 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2007 roku:

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas