Prasa2012-10-08
5

Gazety regionalne tracą, liderem „Dziennik Zachodni"

W sierpniu br. wśród gazet regionalnych pozycję lidera zajął „Dziennik Zachodni”, który jako jedyny w czołowej piętnastce pochwalić się może wzrostem sprzedaży. Z kolei najwięcej straciła „Nowa Trybuna Opolska”.

Na pozycję lidera zestawienia - z miejsca drugiego - awansował „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 56 775 egz., czyli o 0,80 proc. więcej niż rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugie miejsce spadła „Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 53 754 egz., po spadku o 5,94 proc. Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 2,10 proc. do poziomu 38 720 egz. Gazeta ta awansowała z miejsca czwartego.

Z kolei najwięcej straciła, zajmująca ostatnie miejsce w rankingu „Nowa Trybuna Opolska” (Media Regionalne). Sprzedaż ogółem tego dziennika spadła o 13,04 proc. i wyniosła 18 783 egz.

Zobacz tabelę


Zestawienie obejmuje 15 najpopularniejszych dzienników regionalnych.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas