Reklama2013-06-05
0

Gdańsk promuje się rosyjskiej telewizji

W niedzielę 9 czerwca największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie pokażą materiały product placementowe na temat Gdańska. Przygotowano je we współpracy z agencją RedComm.

Gdańsk promuje się w telewizji w Kaliningradzie, żeby przyciągnąć do siebie przede wszystkim zamożnych rosyjskich turystów z tego regionu. Odkąd obowiązują bowiem przepisy Małego Ruchu Granicznego, miasto odwiedza coraz więcej takich osób.

Materiały promujące Gdańsk pokażą w niedzielę 9 czerwca wieczorem największe stacje telewizyjne w Kaliningradzie: prywatna TV Kaskad oraz federalny kanał Rossija 1. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy jak Stare Miasto czy fontanna Neptuna. Drugi prezentuje miasto jako morską stolicę Polski: miejsce idealne do żeglowania, z doskonałym zapleczem rekreacyjnym.

Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada agencja RedComm.

Autor:tw

Więcej informacji:Gdańsk, RedComm, Kaliningrad

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas