Reklama2017-03-02
1

„Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” - rusza kampania promująca Ineę

Wystartowała kampania promująca nową ofertę sieci Inea, w której operator wykorzystuje wizerunki Mieszka I i Kazimierza Wielkiego, a także Mikołaja Kopernika.

Akcja powołuje się na ranking Speedtest.pl, według którego łącze internetowe Inei jest obecnie najszybsze w kraju. Kampania potrwa do końca kwietnia br.

W działaniach wykorzystywane są wizerunki trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.

- Chcemy pokazać klientom, że oprócz najlepszej rozrywki i telewizji, dajemy im także najszybsze łącze w Polsce.  Szybki internet to przy postępującej cyfryzacji kluczowe narzędzie zarówno w pracy, jak i w domu, stąd też zajmuje strategiczne miejsce również w naszej nowej ofercie - mówi Natalia Stroiwąs, specjalista ds. public relations w Inei.

Kampania promocyjna obejmuje działania w outdoorze (z efektem day&light), telewizji (spoty w lokalnej telewizji), radiu (11 lokalnych rozgłośni), internecie, a także media społecznościowe, owned media, blogger relations oraz kampanijne materiały POS we wszystkich salonach obsługi klienta Inea.

Autor:łb

Więcej informacji:Inea, Mieszko I

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas