Reklama2013-04-08
2

„Gdzie diabeł mówi dobranoc” - Bank Pocztowy reklamuje Konto Nestor (wideo)

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa Pocztowego Konta Nestor oferowanego przez Bank Pocztowy. To trzecia odsłona akcji utrzymanej w stylistyce „gdzie diabeł mówi dobranoc”.

W spocie Pocztowego Konta Nestor diabelski bohater, znany z poprzednich reklam Banku Pocztowego, odwiedza starszą kobietę, ale nie udaje mu się namówić jej na podpisanie dokumentu. Za chwilę do bohaterki przyjeżdża listonosz reprezentujący Bank Pocztowy.

- W reklamie ostrzegamy przed ryzykiem zawierania niekorzystnych umów z nieuczciwymi instytucjami finansowymi, np. parabankami. Osoby starsze są szczególnie narażone na tego typu nieuczciwe praktyki - mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor departamentu marketingu Banku Pocztowego. - Pokazujemy grupę celową przez pryzmat postaci energicznej starszej osoby, która jest zaradna i świadoma swoich oczekiwań względem produktów bankowych. Natomiast listonosz jest jedną z najlepiej zapamiętanych, a jednocześnie bardzo dobrze kojarzących się postaci z naszych wcześniejszych kampanii. Pokazuje, że w ramach Pocztowego Konta Nestor oferujemy bezpłatne dostarczenie gotówki z konta do domu klienta dowolną liczbę razy w miesiącu - opisuje Sadowska-Pilc.

Reklama Pocztowego Konta Nestor to trzecia i ostatnia odsłona kampanii utrzymanej w stylistyce „gdzie diabeł mówi dobranoc”. W poprzednim spocie promowany był Kredyt Raz Dwa (zobacz tę reklamę), a we wcześniejszym - Konto Standard (obejrzyj to).

Nowa reklama do 28 kwietnia będzie emitowana we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Akcja obejmuje też plakaty w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.

Kreację kampanii przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a wyprodukowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas