Telewizja2022-11-03
10

PŚ w skokach narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery. Skórzyński znów w obsłudze reporterskiej

W nadchodzącym sezonie TVN ponownie pokaże niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację o medale mistrzostw świata. W obsłudze reporterskiej ponownie znajdzie się Krzysztof Skórzyński. Jeden ze współprowadzących „Dzień dobry TVN” obsłuży wybrane konkursy.

Na antenie Eurosportu 1 widzowie obejrzą konkursy rozgrywane w Polsce (w naziemnej telewizji cyfrowej transmisje pokaże TVP), a także piątkowe kwalifikacje. Wszystkie transmisje z kanałów telewizyjnych oraz dodatkowe relacje z niedzielnych kwalifikacji i rywalizacji kobiet dostępne będą na żywo, na żądanie i bez reklam w Eurosporcie Extra w Playerze.

- Naszą ambicją jest pokazywanie fascynujących wydarzeń sportowych w najlepszy możliwy sposób. Mamy najbogatszą ofertę sportów zimowych w Polsce, a perłą w koronie naszych zimowych praw są skoki narciarskie. Chcemy, aby sport połączył miliony widzów TVN Warner Bros. Discovery we wspólnym kibicowaniu, dlatego pokażemy niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN, Eurosporcie 1 i w Playerze - powiedziała Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery w Polsce.

Kto obsłuży transmisje?

Podobnie jak w ubiegłym sezonie TVN pokaże większość konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację panów w trakcie mistrzostw świata w Planicy. Konkursy mieszane transmitowane będą w Metrze. Na antenach Eurosportu widzowie zobaczą wszystkie konkursy pokazywane w antenach otwartych, jak również zawody Pucharu Świata rozgrywane w Polsce, piątkowe kwalifikacje, a także większość konkursów kobiet. W Eurosporcie Extra w Playerze dostępne będą wszystkie transmisje z kanałów linearnych, a także – dodatkowo – niedzielne kwalifikacje.

Na antenie TVN oraz w Eurosporcie 1 rywalizację najlepszych skoczków narciarskich świata komentować będzie niezrównany duet Marek Rudziński i Igor Błachut. Reporterem relacjonującym wydarzenia spod skoczni w obu stacjach będzie Kacper Merk, a podczas wybranych konkursów widzowie TVN zobaczą również Krzysztofa Skórzyńskiego. Od końca sierpnia wraz z Małgorzatą Rozenek-Majdan jest on prowadzącym „Dzień dobry TVN”. Podobnie jak w zeszłym roku, chciał on obsługiwać reportersko PŚ. Wymagało to jednak zmian w grafiku porannego programu stacji, dlatego Skórzyński pojawi się tylko przy wybranych konkursach. Pierwszy raz najprawdopodobniej w Ruce w Finlandii. Pierwszą serię konkursową przewidziano tam na sobotę 26 listopada.

W poszczególnych kanałach będą osobne studia towarzyszące transmisjom. W TVN poprowadzą je Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Studia Eurosportu prowadzić będą natomiast Paweł Kuwik oraz Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota zobaczymy również m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora. Podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem, a także najważniejszych konkursów, czyli mistrzostw świata i Turnieju Czterech Skoczni studia będą realizowane na miejscu wydarzeń.

W studiach wykorzystywane będą „teleportacje", które widzowie znają m.in. z turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, igrzysk olimpijskich oraz konkursów skoków narciarskich w ubiegłym sezonie. Eksperci w studiu skorzystają z nowego narzędzia do analizowania skoków. Eurosport położy również nacisk na analizę danych historycznych i z trwającego sezonu, dostarczając widzom pełną wiedzę na temat wydarzeń na skoczni.

TVN Warner Bros. Discovery wierzy w potencjał skoków

Z danych Nielsena wynika, że pierwsze osiem konkursów ubiegłorocznego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich na antenie TVN oglądało średnio 2,50 mln osób. Dziesięć transmisji pokazanych w Eurosporcie 1 miało 871 tys. oglądających, a dwa konkursy nadane w TVP1 i TVP Sport miały odpowiednio 2,77 mln i 531 tys. widzów. TVN Warner Bros. Discovery podkreśla w komunikacie, że w trakcie wszystkich weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich transmitujący je TVN był zdecydowanie najchętniej oglądaną anteną w kraju. Z kolei Eurosport 1 był od listopada do marca liderem wśród kanałów sportowych w kraju z aż 32-procentowym udziałem w tej kategorii.

Przed rokiem forma polskich skoczków pozostawiała dużo do życzenia, co mogło negatywnie wpłynąć na wyniki. - Po świetnych wynikach Polaków w Letnim Grand Prix z optymizmem czekamy na 5 miesięcy sportowych emocji, licząc na wysoką dyspozycję naszych zawodników. Klientom TVN Media oferujemy szeroki wachlarz możliwości w zakresie komunikacji marek. Widownia skoków narciarskich na dużej antenie TVN jest relatywnie bardziej rodzinna. W Eurosporcie skoki ogląda widownia męska, szukająca eksperckiego komentarza. Z kolei kroniki skoków emitowane po Sporcie po Faktach oraz w cenionej również przez reklamodawców stacji newsowej TVN24 prezentują informacje o skokach w skrótowej formie, docierając szeroko do grupy komercyjnej - podkreśliła Aleksandra Przeździecka, dyrektor ds. strategii i rozwoju w TVN Media.

- Wszystkich marketerów poszukujących lojalnej i zaangażowanej widowni zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą przygotowaną na sezon skoków. Składa się na nią 57 dni transmisji, niemal 2500 billboardów sponsorskich, wyjątkowy i ekskluzywny break podczas przerwy technicznej w trakcie pierwszej serii konkursowej oraz silna i zróżnicowana kampania digital. Wszystko to daje marketerom wiele touchpointów dedykowanych różnym grupom konsumentów - dodała Aleksandra Przeździecka.

Autor:ag

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas