Reklama2015-02-23
2

Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)

Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Grupy Generali Polska pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia”. Akcję przygotowały firmy Testardo Gram, Carat Polska i Isobar Poland.

Kampania reklamowa realizuje nową strategię Grupy Generali Polska zakładającą, że firma ma być blisko prawdziwego życia ludzi oraz oferować ubezpieczenia dopasowane do realiów zmieniającego się świata.

- Generali jak dotąd nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych, co powodowało, że klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami, mającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty. Stąd właśnie zrodził się projekt, którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na polskim rynku - opisuje Marta Strzyżewska zarządzająca marketingiem w Grupie Generali Polska.

W reklamach występuje para pracowników Generali, którzy niczym Sherlock Holmes i Watson obserwują życie klientów, odczytują ich potrzeby i proponują odpowiadające im polisy. W osobnym spocie ubezpieczenia komunikacyjnego podkreślane są zniżki dla kierowców z długim stażem.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 21 lutego. Obejmuje telewizję (kanały ogólne i tematyczne) oraz internet.

Kreacją reklam zajęła się agencja Testardo Gram (należąca do Grey Group Poland), za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland, a za zakup czasu reklamowego w telewizji - dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Generali, ubezpieczenia

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas