Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Call One.
Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Call One.
Agencja ma za zadanie launch oraz budowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku call center.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku