Reklama2013-01-18
7

Getin Bank dalej z Piotrem Fronczewskim, ale nie w obecnej kampanii (wideo)

W rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej wprowadzającej nowy wizerunek i konto Getin Banku nie występuje Piotr Fronczewski. Nie oznacza to jednak, że bank rezygnuje ze współpracy z aktorem.

W nowej kampanii Getin Banku reklamy graficzne prezentują nową identyfikację wizualną banku oraz - poprzez proste hasła - główne zalety rachunku Getin Up. Natomiast bohaterem spotu telewizyjnego jest biznesmen, który myśląc o usługach bankowych, ma dość nietypowe, zabawne skojarzenia.

Akcja w telewizji ruszyła 18 stycznia, a w pozostałych mediach (prasie, internecie i na outdoorze) cztery dni wcześniej, i potrwa miesiąc. Kreacją zajęła się agencja Bardzo, produkcją spotu telewizyjnego - studio Opus Film, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaVest.

>>> Getin Bank stawia na Getin Up - nowa identyfikacja i kampania

W kampanii nie występuje Piotr Fronczewski, który reklamował Getin Bank od 2007 roku. Przed rokiem komunikacja z udziałem aktorem została odświeżona (w spotach pojawił się m.in. gry słowne), po tym jak obsługę reklamową banku przejęła agencja Bardzo. W ostatniej kampanii Fronczewski w wielu wcieleniach promował lokatę (obejrzyj tę reklamę).

Nieobecność aktora w bieżącej kampanii nie oznacza, że Getin Bank rezygnuje ze współpracy z nim. - Specyfika obecnej kampanii skłoniła nas to wyboru formatu kreatywnego bez Piotra Fronczewskiego - wyjaśnia portalowi Witrualnemedia.pl Natalia Załęcka, dyrektor marketingu banku - Ale nie ma to związku z dalszym wykorzystaniem jego wizerunku w kolejnych kampaniach marketingowych Getin Banku - zaznacza.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas