Reklama2013-06-19
5

Getin Noble Bank nagrodzony w Cannes Lions za kartę Matercard Display (wideo)

Przygotowana i oferowana przez Getin Noble Bank karta Matercard Display otrzymała nagrodę Lwa w kategorii Innovations tegorocznego konkursu Cannes Lions. Drugi nominowany projekt z Polski - PZU Drive - nie został nagrodzony.

Matercard Display to karta z wbudowanym wyświetlaczem, dzięki któremu można na niej sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać jako token. Kartę wymyślił Getin Noble Bank i zaczął oferować pół roku temu, kiedy odświeżył swój wizerunek i ofertę.

Jak na razie Matercard Display to jedyny polski projekt nagrodzony w tym roku w Cannes Lions. Trzy szanse na wyróżnienia ma agencja DDB Warszawa, której reklamy przygotowane dla McDonald’s znalazły się na shortlistach w kategoriach Outdoor i Direct (zobacz szczegóły).

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas