Badania2013-10-03
0

GfK Polonia: nowe rozwiązania badawcze w zakresie DMI

Instytut GfK Polonia wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązania badawcze w zakresie Digital Market Intelligence (DMI).

Obecnie w portfolio metodologii badawczych dostępnych dla klientów GfK na całym świecie, także w Polsce, znajdować się będą narzędzia do całościowej oceny efektywności cyfrowej komunikacji z konsumentem: GfK Purchase Journey, GfK Site Experience, GfK Exposure Effects, GfK Market Experience oraz GfK Realtime Effects.

Digital Market Intelligence (DMI) to zestaw narzędzi do badania zachowań i postaw konsumentów w obszarze online i mobile, uwzględniający korzystanie z komputerów stacjonarnych, laptopów, smartfonów oraz tabletów. Narzędzia te umożliwiają oszacowanie efektywności komunikacji zarówno w pojedynczych kanałach, jak i w całej złożonej cyfrowej komunikacji wielokanałowej rozproszonej na różnych platformach.

GfK Purchase Journey dostarcza całościowy obraz zachowań konsumentów zarówno w obszarze online, jak i offline, na przestrzeni całego procesu zakupowego. Analizuje wybory kanałów sprzedaży oraz doświadczenia związane z konkretnymi punktami styku z marką.

GfK Site Experience umożliwia monitorowanie naturalnych zachowań użytkowników danej strony internetowej, gromadzi informacje dotyczące doświadczeń wynikających z korzystania z ocenianej strony.

GfK Exposure Effects pozwala mierzyć efektywność kampanii reklamowych online i crossmediowych na podstawie rzeczywistych doświadczeń odbiorców.

GfK Market Experience wykorzystuje do pomiarów analizy sposobów korzystania z internetu przez docelową grupę odbiorców, uwzględniając przy tym ich oczekiwania, motywacje oraz odbiór reklamy.

GfK Realtime Effects ocenia efektywność reklam online w czasie rzeczywistym, m.in. aby optymalizować media plan i uzyskiwać większy zwrot z inwestycji w kampanię komunikacyjną.

 

Autor:km

Więcej informacji:GfK Polonia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas