Internet2023-06-22
2

Na GG użytkownikom odpowiada bot AI

W komunikatorze GG (należącym do spółki Fintecom) uruchomiono oparty na sztucznej inteligencji bot o nazwie AmiGGo, który odpowiada na pytania użytkowników. Jest dostępny w płatnej wersji GG.

Bot AmiGGo działa pod numerem GG:100. Odpowiada na pytania użytkowników zadawane w różnych językach, nie tylko polskim.

- Wystarczy działający w tle komunikator GG i rozpoczęcie rozmowy z botem AmiGGo pod nr GG:100. Dzięki temu, czy czekając w kolejce, czy szukając danych w pracy, możemy od razu zadawać pytania w taki sam sposób, jak rozpoczynamy rozmowę ze znajomym przez GG. Odpowiedzi bota również towarzyszy charakterystyczny dźwięk wiadomości GG. Bot AmiGGo otrzymał własny awatar: postać przyjaznej emotki w kapeluszu, gotowej do pomocy. Grafikę wykonaliśmy przy wsparciu AI - opisuje Romuald Remus, wiceprezes Fintecomu.

AmiGGo jest obecnie dostępny w płatnej wersji GG, kosztującej 4,90 zł miesięcznie. - Podjęliśmy taką decyzję, ponieważ sami będziemy ponosić koszty zapytań wysyłanych przez użytkowników - tłumaczy Remus.

- AmiGGo dobrze oddaje charakter bota, który w zamierzeniu ma być przyjacielem w komunikatorze, pomocnym w odpowiadaniu na różne zapytania 24h, 7 dni w tygodniu. Postawiliśmy na przyjazną i uniwersalną nazwę AmiGGo, również pod kątem rozwoju angielskiej wersji komunikatora GG - dodaje wiceprezes Fintecomu.

W marcu br. spółka zapowiedziała społecznościową emisję akcji, z której planuje pozyskać środki m.in. na rozwój usług finansowych w komunikatorze GG. Docelowo z opłat i prowizji GG ma zarabiać dużo więcej niż z reklam.

Autor:tw

Więcej informacji:GG, komunikator, sztuczna inteligencja, AI, bot

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas