Internet2019-10-29
1

GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

W aplikacji mobilnej GG na Androida pojawiła się możliwość wykupienie opcji bez reklam, która kosztuje od 99 groszy do 1,99 zł miesięcznie. Właściciel komunikatora zapowiedział wprowadzenie w nim trzech innych nowości.

Wariant aplikacji GG na Androida bez reklam można wykupić na jeden z trzech wybranych okresów:
- na miesiąc za 1,99 zł,
- na pół roku za 1,49 zł miesięcznie,
- na rok za 99 groszy miesięcznie.

- Niektórzy z Was od czasu do czasu pytali nas o możliwość wyłączenia reklam. Zainteresowanych informujemy, że w Androidzie dodaliśmy mikropłatność która to umożliwia - uzasadniono na fanpage’u facebookowym GG.

 

GG zintegrowane z platformami płatniczymi England.pl i FX City

Od półtora roku GG należy do firmy Fintecom (do września br. działającej pod nazwą England.pl), właściciela platform płatniczych England.pl i FX City.

Spółka poinformowała właśnie, że od niedawna użytkownicy FX City mogą przy uwierzytelnianiu dwuetapowym do usługi stosować swoje profile z GG. - Jest to odpowiedź na wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2. Rozwiązanie zapewnia wyższy poziom ochrony środków i zmniejsza ryzyko oszustw. Jest też pierwszym krokiem do połączenia usług fintechowych i komunikacyjnych oferowanych przez nas - zapowiedziała.

- Korzystanie z GG przy wykonywaniu transakcji, oprócz ich autoryzowania, umożliwia  nadawcy szybkie otrzymywanie powiadomień nt. złożonych poleceń przelewów i ich ich realizacji. Fintecom oferuje również swoim klientom nowość, tj. na życzenie nadawcy, bezpłatne powiadamianie o realizacji transakcji także odbiorców danych przelewów. Na uwagę zasługuje również szybki kontakt z konsultantami FX City oraz England.pl - wyliczył Fintecom. - Tak, użytkownicy usług transferowych poznają GG - dodała firma.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Ponadto zapowiedziała trzy nowe funkcjonalności w GG: jedna ma zwiększyć bezpieczeństwo, druga być ułatwieniem dla firm, a trzecia „pomoże otworzyć GG na świat”.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. mobilne GG miało 692,8 tys. realnych użytkowników, a serwis GG.pl - 218,6 tys. użytkowników.

Fintecom w ub.r. zanotował wzrost przychodów o 19,1 proc. do 5,29 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 31,5 proc. do 5,2 mln zł zysk netto firmy zmalał z 395,8 do 62 tys. zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas