Telewizja2019-05-30
4

363 tys. widzów „Głębi ostrości” w TVP1 i 239 tys. w TVP Info

Maria Stepan w zwiastunie programu „Głębia ostrości”Maria Stepan w zwiastunie programu „Głębia ostrości”

Nowy reporterski cykl „Głębia ostrości” w TVP1 oglądało średnio 363 tys. widzów. Misyjna produkcja dała stacji ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł. 239 tys. osób gromadziły powtórki audycji pokazywane w TVP Info.

Reporterski cykl „Głębia ostrości” nadawany był na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 15 stycznia do 28 maja 2019 roku. Średnia oglądalność siedemnastu premierowych odcinków produkcji wyniosła 363 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,33 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszyła się pierwsza część czwartego odcinka zatytułowana „Ochotnicy”. Przyciągnęła ona uwagę 484 tys. osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, która pokazywała wówczas hitowy serial „M jak miłość”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 33,95 proc. Drugie miejsce zajął TVN („Milionerzy”; 11,36 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (pasmo filmowe; 7,88 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była czwarta.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół misyjnej audycji TVP1 wyniosły 1,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Audycja w niedziele o godz. 19.00 była również powtarzana w TVP Info. Cykl na tej antenie do 19 maja oglądało średnio 239 tys. osób (odpowiednio 1,57 proc., 0,38 proc. oraz 0,70 proc. udziału).

Cykl Marii Stepan „Głębia ostrości” jest powrotem reportażu na główną antenę. W tym programie publiczny nadawca przedstawia reporterskie materiały zarówno z Polski jak i z zagranicy, przygotowane przez dziennikarzy TVP Info.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Głębia ostrości, TVP1, TVP Info

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas