PR2006-07-04
0

GM Records bez AHA

Od lipca GM Records - wytwórnia dysków optycznych - nie współpracuje z Grupą Komunikacyjną AHA.

Dotychczasowe zadania Agencji Reklamowej AHA i Estimage PR przejmie Dział Marketingu GM Records. Dominika Dubicka i Aleksandra Surmacka będą odpowiedzialne za działania z zakresu public relations. Reklamą i identyfikacją wizualną firmy zajmie się Dominika Przybyłowska.

- Przyjęta przez nas polityka komunikacyjna zakłada samodzielne prowadzenie działań informacyjno-reklamowych – mówi Bernard Lubański, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu GM Records.– Zamierzamy jednak wesprzeć się pomysłami agencji reklamowych i kreatywnych – dodaje.

Na razie nie jest planowane rozpisanie przetargu na działania public relations.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas