PR 2010-11-05
0

Gmotion i TubaPR – nowe spółki i usługi Grupy G24

Grupa G24 rozszerzyła swoją ofertę o usługi niezwiązane z golfem. W tym celu uruchomiła agencje Gmotion i TubaPR.

Grupa G24, specjalizująca się w przygotowywaniu i realizacji projektów marketingowych związanych z golfem, uzasadnia, że powołanie spółek Gmotion i TubaPR to odpowiedź na oczekiwania klientów. – W ostatnich latach systematycznie otrzymujemy kolejne niegolfowe zadania, stąd formalizacja tych działań w postaci nowych brandów – mówi Jacek Gulmantowicz, prezes firmy. 

- Dysponujemy ogromnym potencjałem, który wcześniej poza sezonem gry w golfa był praktycznie niewykorzystywany – dodaje Donata Adamczyk, dyrektor event & PR.

I tak Gmotion zajmuje się uatrakcyjnieniem formuły spotkań na polu golfowym i organizacją imprez niezwiązanych z tym sportem. W ofercie agencji znajduje się przygotowywanie m.in. imprez scenariuszowych i korporacyjnych oraz konferencji i wydarzeń specjalnych.
Z kolei TubaPR realizuje projekty marketingowe i kampanie public relations. Zajmuje się również wsparciem medialnym wydarzeń organizowanych przez Gmotion oraz Golf24.

Autor: tw

Więcej informacji: Gmotion, TubaPR, Grupy G24

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas