Reklama2006-03-06
0

Goahead dla Amnesty International

Na zlecenie organizacji Amnesty International, agencja reklamowa Goahead przygotowała akcję w ramach światowej kampanii 'Stop przemocy wobec kobiet'.

Akcja przebiegająca pod hasłem „G(w)oździk do trumny dla Ewy” obecna będzie w prasie i Internecie w dniach 1-14 marca. Grafika nawiązująca do Dnia Kobiet komunikuje wstrząsające fakty: co 8. kobieta w Polsce została uderzona przez swego partnera, a więcej kobiet na świecie w wieku od 15 do 44 lat umiera na skutek przemocy niż na raka, malarię czy w wypadkach drogowych.

    

Powierzchnię na potrzeby publikacji layoutu kampanii udostępniły Fundacja Agora (Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Metro), wydawnictwo Bauer (Tina, Życie na gorąco, Chwila dla Ciebie) i portal Onet.pl (strona główna i sekcja „Kobieta”). Dodatkowo, w portalu Onet.pl pojawią się teksty redakcyjne oraz odbędzie się czat
z przedstawicielami AI na temat problematyki przemocy wobec kobiet.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Goahead, która zapewniła również realizację i koordynację akcji. W dorobku Goahead w zakresie komunikacji społecznej znajduje się już finałowa pozycja w ogólnoświatowym konkursie UNICEF i Clear Channel na kampanię dotyczącą zagrożenia AIDS w krajach Trzeciego Świata.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas