Reklama2008-10-13
0

Golden Drum: Change Integrated agencją roku

W łącznej klasyfikacji festiwalu reklamy Golden Drum, któryzakończył się w ubiegłym tygodniu w Portorożu, polska agencjaChange Integrated uzyskała 36 punktów zdobywając tytuł agencjiroku.

Zaledwie jeden punkt dzielił Change Integrated od następnej wkolejności McCann Erickson Israel (35 punktów). Na trzecim miejscuznalazła się Saatchi & Saatchi Romania (29 punktów), poźniejaustriackie Demner, Merlicek & Bergmann i Lowe GGK WerbeagenturGESMBH, które uzyskały po 23 punkty.

Zdobycie pierwszego miejsca przez Change Integrated było możliwedzięki wcześniejszemu zwycięstwu: Grand Prix w kategorii"Interactive" i "Media Campaigns" i Golden Watch w kategorii"Advertising Campaigns" - wszystko za działania wprowadzające narynek tabletkę na kaca SpecTab.

Podczas piątkowej gali Golden Drum rozstrzygnięto też konkurs, wktórym brały udział agencje reklamowe z byłych krajówsocjalistycznych. Polacy zdobywali nagrody w kategorii Press iOutdoor. W tej pierwszej złoto przypadło Leo Burnett Warszawa zaserię "Mosquitos - Salesman, Boss, Wife" dla preparatu Bros, asrebro agencji Grey Worldwide za kampanie "Windows" dla Lenora.

W kategorii Outdoor Polacy wywalczyli trzy srebra za kampanie:"Warsaw with GPS" Young & Rubicam dla iPlusa, "Buck" JWT dlaOur Earth Foundation i "Woman in Chechnya" agencji DDB dla AmnestyInternational.

W 15. Dolden Drum wzięło udział 1594 uczestników z 42krajów.

Autor:łk

Więcej informacji:Change Integrated, Golden Drum

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas