Reklama2023-05-29
1

GoldenSubmarine z mniejszymi wpływami, ubyło 1,9 mln zł zysku

Agencja marketingowa GoldenSubmarine w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 8 proc. do 24,75 mln zł. Przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 6 proc. jej zysk netto skurczył się z 3,01 do 1,1 mln zł.

Wydatki operacyjne agencji GoldenSubmarine sięgnęły w ub.r. 22,73 mln zł, o 6 proc. mniej niż przed rokiem. To przede wszystkim efekt ograniczenia kosztów usług obcych z 19,98 do 17,21 mln zł.

Za to nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 2,68 do 3,1 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze z 411,4 do 508,4 tys. zł, a na zużycie materiałów i energii z 695,3 tys. do 1,35 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Na poziomie sprzedażowym zysk agencji zmalał z 2,71 do 2,01 mln zł. Pozostałe wpływy operacyjne poszły w dół z 780 do 28,2 tys. zł (w 2021 roku agencji umorzono spłatę części środków otrzymanych w ramach tarcz pomocowych po wybuchu epidemii).

W konsekwencji zysk brutto zmalał z 3,27 do 1,46 mln zł, a zysk netto - z 3,01 do 1,1 mln zł. W ub.r. agencja zapłaciła 358,6 tys. zł podatku dochodowego, wobec 254,8 tys. zł rok wcześniej.

Udziałowcy zeszłoroczny zysk netto przeznaczyli w całości na kapitał zapasowy.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas