Internet2009-01-06
0

GoldenSubmarine dla marki Big Star

gencja interaktywna GoldenSubmarine, w wyniku wygranego konkursuofert, zajmie się stworzeniem strony internetowej promującejkolekcję wiosenno-letnią marki Big Star Limited oraz ministrony zkonkursem.

Strona poświęcona wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star maprzybliżyć klientom najnowsze propozycje na nadchodzący sezon. Wserwisie zostaną zaprezentowane m.in. nowe modele dżinsów ikolekcja dzianin, a także akcesoria dostępne w ofercie wiosennej.Strona kolekcji zostanie wzbogacona o ministronę z interaktywnymkonkursem, mającym na celu budowanie lojalności konsumentów.Premierę serwisu przewidziano na połowę lutego 2009 roku.

- O wyborze GoldenSubmarine spośród wszystkich agencjistartujących w konkursie ofert zadecydował fakt, że nasze myślenieo marce było zbieżne z zaproponowanymi przez agencję rozwiązaniami.Spodobał nam się zarówno ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagiużytkowników do serwisu, jak i sam projekt graficzny - mówi RafałBiałek, zastępca kierownika działu marketingu Big Star Limited.

Współpraca pomiędzy GoldenSubmarine a firmą Big Star macharakter projektowy. W konkursie poza tą agencją uczestniczyły teżm.in. firmy Opcom i OS3 multimedia.

Autor:pp

Więcej informacji:Big Star, GoldenSubmarine

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas