Reklama2013-01-31
0

Golfista z głosem Mateusza Kusznierewicza reklamuje Mercedesa CLS Shooting Brake (wideo)

Pod hasłem „Początek pasjonującej podróży” rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek Mercedesa CLS Shooting Brake. Akcję przygotowały BBDO Warszawa i MEC.

W polskiej kampanii Mercedesa CLS Shooting Brake wykorzystywana jest globalna reklama z udziałem Australijczyka Adama Scotta, jednego z czołowych golfistów świata. Przy czym w polskiej wersji spotu telewizyjnego głosu Scottowi użycza Mateusz Kusznierewicz. Kampania podkreśla takie zalety auta jak piękna linia nadwozia, wysoka funkcjonalność i obszerny bagażnik.

Akcja reklamowa - zaplanowana do 25 marca - obejmuje telewizję (TVP, Polsat, TVN, kanały z oferty Atmedia, Discovery, Animal Planet, TLC), prasę i wysyłkę mailingową. Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja BBDO Warszawa, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas