Reklama2017-05-12
1

Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile

Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile. Poprzednio za jej reklamy odpowiadała agencja Lubię to - linked by Isobar.

W ramach współpracy Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej Virgin Mobile. Przygotuje dla firmy nowy format kreatywny komunikacji reklamowej we wszystkich mediach.

Współpracę zaplanowano długofalowo. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

- Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort - Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile w Polsce.

Poprzednio obsługą reklamową Virgin Mobile zajmowała się agencja Lubię to - linked by Isobar. W ostatnich kampaniach sieci występowała pełna energii staruszka Gigababcia.

Dla Virgin Mobile pracują też dom mediowy Mindshare Polska i agencja iProspect, które odpowiadają za zakup mediów.

Autor:tw

Więcej informacji:Gong, Virgin Mobile

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas