Prezentujemy top-20 witryn WWW i top-10 komunikatorów w Polsce, czyli styczniowe wyniki badania Megapanel.
Serwis Google.pl utrzymał pozycję lidera na polskim rynku internetowym, mimo spadku ilości użytkowników (może to wynikać ze zmiany metodologii badania - więcej) - wynika z najnowszych, styczniowych danych badania Megapanel PBI/Gemius.
W porównaniu ze statystykami z grudnia 2006 liczba użytkowników wyszukiwarki Google zmniejszyła się o prawie 500 tys. osób.
Niespodzianką jest obecność w czołowej dwudziestce portalu społecznościowego Pino, który po trzech miesiącach od uruchomienia znalazł się na 12 miejscu wśród najpopularniejszych witryn w Polsce.
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
Zobacz tabelęem serwisu ”Praca”, który odwiedza 3 proc. użytkowników portalu. Liczba odsłon dokonywanych na serwisie praca stanowi 0,3 proc. wszystkich odsłon dokonanych na portalu Onet.pl. Zasięg dla serwisu praca wynosi 2,18 proc.
*** W niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych części portalu Onet.pl, które biorą udział w audycie site-centric.
**** Ponieważ sposób oskryptowania węzła INTERIA.PL-Serwisy: Rozrywka-Muzyka-Teledyski / MuzykaTV nie zapewniał w styczniu 2007 prawidłowego zliczania czasu, wskaźnik czas został oszacowany na podstawie średniej liczby odsłon w wizycie w okresie poprzednich 8-ciu miesięcy (04.2006-11.2006). Czas na tym węźle stanowi 6,1 proc. całego czasu uzyskanego przez portal INTERIA.PL w styczniu 2007.